html,body,h1,h2,h3,h4,h5,h6,p,dl,dd,dt,ul,li,img,table,caption,tr,th,td,tt,span,fieldset,legend, form { margin: 0; padding: 0; border: 0; } input, select, textarea { margin: 0; padding: 0; } -

MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

jag helt dum i huvudet &gör blooody mary :O

nivet den där filmen, shit :o 

men man ska stå framför en spegel med ett ljus oh
typ säga "bloody mary" oh sen kommer hon fram ..

jag tyckte att jag såg något men jag tror jag inbilla mig eftersom jag va livräd..

JAG TRODDE ATT JAG SKULLE DÖ, STÖRSTA PANIKEN !
jag stog&grät, livrädd somfan, skaka ohallt !
HERREGUD, PROVA INTE ,OKEJ .
ni kommer ångra er ..
det känns om att en står och kollar på mig bakom mig med en kniv ..

är ensam hemma med,super ):


här är en flm jag hitta från youtube.

fejk ?, det tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback