html,body,h1,h2,h3,h4,h5,h6,p,dl,dd,dt,ul,li,img,table,caption,tr,th,td,tt,span,fieldset,legend, form { margin: 0; padding: 0; border: 0; } input, select, textarea { margin: 0; padding: 0; } -

MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

funderar att byta blogg-namn .. &då måste man ju byta blogg helt .

för det är så att min nyfykna syster sitter och kollar på min blogg 24/7 ,
hah johanna javet att min blogg äe super :D
ohsen är det så att min konstiga mami går in på den ibland -.-
oh då kan man ju inte skriva privat .
elr asso det dom inte ska få reda på får dom i min blogg, 
jag skriver saker som dom inte ska få reda på men det lyckas ju inte så bra nu längre ..

men om jag ska byta blir det nog efter sport eller påsklovet..
för då ska jag har en snygg design&allt detdär för att få det
måste jag runt oh kolla hur man gör för jag ingen anning :o

MEN JAG SÄGER TILL NÄR DENHÄR BLOGGEN ÄR AVSLUTAD :D

Kommentarer
Postat av: johanna ♥

men snälla haha och ifall jag kollar , tror du inte jag kommer hitta din "nya" blogg ?? ;)

2011-01-05 @ 12:41:39
URL: http://jjohannaohlinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback