html,body,h1,h2,h3,h4,h5,h6,p,dl,dd,dt,ul,li,img,table,caption,tr,th,td,tt,span,fieldset,legend, form { margin: 0; padding: 0; border: 0; } input, select, textarea { margin: 0; padding: 0; } -

MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

sitter oh gör spanska glosor -.-

idag har ja varit på hageby med mami ;d
gick där ett bra tag, va jätte trött när jag kom hem..
idag tänker jag va så duktig att lägga mig tidigt.
eftersom jag är såtrött, plus det äe skola imorgon -.-
köpte en jacka i hageby(:





slänger in en bild på dagens outfit.
linne - gina tricot
tjocktröja - gina tricot
jeansleggings - vero moda
skor - converse

"en skön outfit för en skön söndag"

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin jacka du köpte :)

2010-10-28 @ 14:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback