html,body,h1,h2,h3,h4,h5,h6,p,dl,dd,dt,ul,li,img,table,caption,tr,th,td,tt,span,fieldset,legend, form { margin: 0; padding: 0; border: 0; } input, select, textarea { margin: 0; padding: 0; } -

MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

hem från dansen, pahah typ exakt innan dansen va jag med linnea och kasta ägg :D

ja, ni läste rätt (:
hihi, ja och linnea elgsröm chatta på msn. linnea duär klockren gumman;*
hon bah ; 'tessan, kan du va ?, vi ska va nu, jag kommer till dej, okej puss (L) '
hah, garva ihjäl mig ;)
oh självklart fick hon sin vilja igenom :'D
vi gick runt typ vid rambo bland höghusen oh fråga efter två ägg ;)
till slut fick vi två :')
vi gick till där bussen går, ohsen kommer bussen oh vi kastar äggen oh springer (y)
sen gick vi oh ringde på folk igen oh fråga om ägg ;)
vi fick såklart två ägg ohdom kasta vi på dörrar (h)
HAHAHAH, VI ÄR BÄST !



ohsen kommer ja på att fem minuter över halv åtta, "DANSEN" !
stressa ihjäl mig till dansen, hehe ;oo

pussohhej.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback