html,body,h1,h2,h3,h4,h5,h6,p,dl,dd,dt,ul,li,img,table,caption,tr,th,td,tt,span,fieldset,legend, form { margin: 0; padding: 0; border: 0; } input, select, textarea { margin: 0; padding: 0; } -

MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

vad vill ni att jag ska blogga om ?

NU VILL JAG ATT NI KOMMENTERAR OM VAD JAG SKA BLOGGA OM :)
exempel ;

  • ridning, vad som händer på nfk
  • min vardag, din underhållning
  • filmtips oh massa filmer som kommer ut
  • lära sig och få information från mig till er
    kom med egna förslag med, tack :D

vad gör så att du vill läsa just min blogg ? :')



Kommentarer
Postat av: Anonym

min vardag, din underhållning

och

filmtips

2010-11-04 @ 10:23:43
Postat av: Anonym

du ska berätta om;

galna saker du gör* kriminella i smedby md Linnea :D

om stallet .

spännande saker som händer.

ha frågestund och veckans blogg o sånt .

filmtips o när du handlar så laddar du upp bilderna

hiss/diss inlägg.

när du är md vänner , typ kastar ägg på bussen eller nåt . ;P

filma när du gör skitroliga bus md linnea o ladda upp för då kommer dt tusen kommentarer ! :D <33

älskardej , nu då&föralltid ! §

2010-11-04 @ 21:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback