html,body,h1,h2,h3,h4,h5,h6,p,dl,dd,dt,ul,li,img,table,caption,tr,th,td,tt,span,fieldset,legend, form { margin: 0; padding: 0; border: 0; } input, select, textarea { margin: 0; padding: 0; } -

MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

nu ska jag städa garderoben

resultat kommer sen (y)

- spök-kvällen igår på nfk rihus va inte så läskig som jag hade trott ;oo
men det va en kul kväll, tack cazandra&emma :)
PAHAHAH, VI KOLLA PÅ EN TRÅKIG FILM SÅ EMMA, JAG&CAZZY GICK IN PÅ TOA OH BÖRJA TYP SNACKA OH TA KORT (Y)
VI TÄNKTE., DET MÅSTE VA ETT COOLT KORT .
så cazandra hoppa upp på min rygg oh emma på cazandras oh ja palla ju inte båda två så vi ramla inne på TOAN !
herrgud, vi garva sönder :'D


Kommentarer
Postat av: johanna

haha din garderob kommer aldrig ens bli närheten så fin som min lilla gumman !

2010-11-04 @ 10:32:48
URL: http://jjohannaohlinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback