html,body,h1,h2,h3,h4,h5,h6,p,dl,dd,dt,ul,li,img,table,caption,tr,th,td,tt,span,fieldset,legend, form { margin: 0; padding: 0; border: 0; } input, select, textarea { margin: 0; padding: 0; } -

MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

bilder från veckan :')


va uppe på mollys garv i fredags (L)
jag saknar dej min älskad kanin.


hihi, i fedagskväll mamma oh pappa va inne oh festa med wilmas föräldrar så jag och wilma gick ut. xd


i lördags åkte jag, mamma oh pappa till min kusin oh beställde pizza :'D


oh idag söndag va jag med bäästa angelica, linnea oh cazandra .
vi gjorde typ en skräckfilm :o
herregud, ;d
sen åkte vi ti axel, erik oh olle . fett najs :')

MEN NU ÄR DET SÖNDAG DÅ OH HÖSTLOVET ÄR SLUT ):
men vi ses imorgon sötnosar :)


Kommentarer
Postat av: wilma

snygga bilder .Vi e bäst,Tessan

2010-11-08 @ 17:46:07
Postat av: Anonym

söta bilder :)

2010-11-10 @ 17:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback