html,body,h1,h2,h3,h4,h5,h6,p,dl,dd,dt,ul,li,img,table,caption,tr,th,td,tt,span,fieldset,legend, form { margin: 0; padding: 0; border: 0; } input, select, textarea { margin: 0; padding: 0; } -

MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

hemma efter en låång skoldag

skulle träffat bästavän linnea idag,men hon kunde inte, så jag får plugga som jag borde ha gjort :o
asso jag HATAR SKOLAN,men vem gör inte det ? ;)
aja.
MEN DET SNÖAR JU UTE FÖRFAN :O
ja trodde att jag skulle dö när ja vakna oh det snöa xd
men hallå duvet emma och jag är så duktiga så vi gick från skolan idag :)
vi fick skjuts dit oh gick hem ;ooo
från navesta till smedby, pahha (a)

men här kommer en header, vad tycks ? :D
KAN JAG HA DEN ? :D
ska jag ändra något på den ?:)
eller ska jag gör en helt ny ?
med samma bilder eller ta andra ? :o

ALLA SVARAR !


Kommentarer
Postat av: Anonym

AH !!!

2010-11-09 @ 18:44:29
Postat av: fanny

aa det kan du

2010-11-09 @ 18:45:08
Postat av: Anonym

den va jätte fin :D

2010-11-09 @ 18:45:26
Postat av: Anonym

ja,den där header kan du helt klart ha !!

2010-11-10 @ 16:49:53
Postat av: emmsipemmsi

haha bara för det är en klockren bild på mig (A)♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback