html,body,h1,h2,h3,h4,h5,h6,p,dl,dd,dt,ul,li,img,table,caption,tr,th,td,tt,span,fieldset,legend, form { margin: 0; padding: 0; border: 0; } input, select, textarea { margin: 0; padding: 0; } -

MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

han är finast men kommer aldrig bli min..

jag är helt säker
det är han
just han jag vill ha.

du är mer en helt perfekt.
jag kommer aldrig sluta älska dig,
för du är så jävla underbar.
du är den finaste jag sett nån gång
kan aldrig sluta le när jag ser dina ögon.
när jag tänker på dig vet ja att du är den rätta.
jag lovar&jag svär du är finast här på jorden.
du är min dröm.
du är allt jag vill ha.
bara jag ser dig så blir jag så himla glad.
jag skulle va så jävla lycklig&stolt om jag va din.

det går inte beskriva så underbar du är.
you and me it is a dream for me.
you have made me think a little bit
you have made me fall in love and it is you who he is.

he who I think still and all the time.
I promise and I swear you are the finest on earth.
 
when I see you, it feels wonderful.

-allting med dej baby, du är mer en helt perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback