html,body,h1,h2,h3,h4,h5,h6,p,dl,dd,dt,ul,li,img,table,caption,tr,th,td,tt,span,fieldset,legend, form { margin: 0; padding: 0; border: 0; } input, select, textarea { margin: 0; padding: 0; } -

MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

är på gång igen :D

  • JAPP, NU ÄR JAG PÅ TOPP IGEN OCH SKA BLOGGA :D

    men jag blir lite sur när man bloggar oh gör bloggen finohså ,
    och sen är det folk som kommenterar taskiga&onödiga saker.
    ingen vågar ju heller inte stå för det man har skrivit, utan man skriver anonymt.
    asso herregud -.-
    om ni ska skriva taskiga&ondöiga saker skriv vilka ni är då :)
     idioter !
    jag kommer ändå ta bort alla onödiga kommentarer så lägg inte ner energi på det.

    nu tänker jag ge bloggen en chans till, var på väg att ta bort bloggen men ..
    men jag kommer skriva lite mer typ om märket converse .
    hoppas ni gillar min blogg :'D

    SÅHÄR SER MIN MÅNDAGKVÄLL UT DÅ ;

  • plugga
  • äta kvällsmat
  • va med linnea
  • sen dansa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback