html,body,h1,h2,h3,h4,h5,h6,p,dl,dd,dt,ul,li,img,table,caption,tr,th,td,tt,span,fieldset,legend, form { margin: 0; padding: 0; border: 0; } input, select, textarea { margin: 0; padding: 0; } -

MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

mamma vet nu.. så jag fick inte ha kvar den :o

jag pierca mig i underläppen i söndags i ett höghus med isabelle&linnea (h)
mamma visste såklart inte xd
och från söndagen tills idag, torsdag så har jag haft örhänge som piercing.
hihi, mamma trodde att det var magnet som jag gick runt med ..
oh köpte jag en riktig piercing idag så jag tog på mig den.
mamma märkte dierkt när jag kom hem eftersom det stack ut.
hon vart galen !!
aja, jag lever ialla fall ;d


//TESSAN

Kommentarer
Postat av: linnea

vad sa hon då ? :O

gjorde hon allt dedär som du sa ? :O

ja tog bort min piercing också, ja vill inte att mina föräldrar ska märka. ja gör om den sen mkt senare, då isabelle gör de också. o då kanske ja tar dt på ett annat ställe ;)

2010-12-09 @ 21:21:15
URL: http://yoeurs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback