html,body,h1,h2,h3,h4,h5,h6,p,dl,dd,dt,ul,li,img,table,caption,tr,th,td,tt,span,fieldset,legend, form { margin: 0; padding: 0; border: 0; } input, select, textarea { margin: 0; padding: 0; } -

MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

jag har nu två bloggar..

den andra bloggen är typ en "testblogg" ,
istället för att testa ny t ex design på den här bloggen
oh allt blir kaos så gör jag det på den andra,
http://tessantestblogg.blogg.se/.
Gå in oh kolla då&då ifall det har hänt något (:
jag kommer allså inte skriva några inlägg, 
eller kanske några men inget om min vardag ohdä..
om det händer något på den
andra bloggen så skriver jag dethär (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback