html,body,h1,h2,h3,h4,h5,h6,p,dl,dd,dt,ul,li,img,table,caption,tr,th,td,tt,span,fieldset,legend, form { margin: 0; padding: 0; border: 0; } input, select, textarea { margin: 0; padding: 0; } -

MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

ha roligt&njut av varenda sekund, livet går inte i repris !

jag älskar inte alltid livet, men vem gör det ? :)
just nu känns det helt tomt.. jag har inga ord.
"det är ingen som bryr sig om det för det finns ingen som vet"
kan ingen ta mig som jag är ?
ridingen/hästar, är det posetiva i mitt liv .
jag bara älskar det. Att bara sitta på hästen oh känna känslan !
jag vill se framåt, jag vill vara den där glada tjejen som alltid är posetiv på allt .
jag försöker att inte tänka tillbaka på alla minnen.
jag vill inte tänka på dig som nästan släpper tagit om mig.
du bara skiter i mig.

oh kärlek, vemfan kom på den leken det finns ingenting som heter så så fuck kärleken !

men jag är bara tonåring en gång i livet, så låt mig vara (:
jag har kul, det borde du testa, din sura jävel !

Kommentarer
Postat av: Maja

Hehe okej :D ♥

2010-12-08 @ 21:50:07
URL: http://mujjah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback