html,body,h1,h2,h3,h4,h5,h6,p,dl,dd,dt,ul,li,img,table,caption,tr,th,td,tt,span,fieldset,legend, form { margin: 0; padding: 0; border: 0; } input, select, textarea { margin: 0; padding: 0; } -

MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

är hemma från stan nu :D

Har varit där med amanda wåhlin&emma elström :)
klockrent med er sötnosar .
åkte direkt från skolan,
vi sluta tre oh var nere på stan till typ klockan halv sju :)

köpte en piercing men den fick jag inte ha kvar för mamma,
läs mer det övre inlägget (:


jag såg en skön&cool tjock-tröja på new yorker (y)
men jag köpte den aldrig, jag får se hur jag gör med den tröjan ;d
har ingen bild på den för man fick inte ta
kort i affären och jag hittar den inte på hemsidan.. sorry.


en söt liten konstig bild på mig :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback